A clean start!

Beste bezoeker,

Dit is mijn allereerste bericht op mijn blog. Sinds een tijdje ben ik bezig met het gezonder en cleaner eten. Om mezelf daarin gemotiveerd te houden heb ik daar foto’s van gemaakt en post die op instagram. Op dit moment ben ik op het punt gekomen waar ik al een kleine collectie aan foto’s heb. Omdat het mij helpt met motiveren, dacht ik dat het voor anderen ook een inspiratie kan zijn. Als student heb ik niet het allergrootste budget, maar dat betekend niet dat je niet lekker en gezond kunt eten. Ik hoop dit ook aan anderen te kunnen laten zien. Ik ben benieuwd waar deze blog vanaf hier naartoe zal gaan.

With kind regards,

Eline

Leave a Reply

