Goed begin van de dag!

Hoe start je je dag nou beter dan met een heerlijk, healthy  ontbijtje? Ik kan soms ontzettend lui zijn, te lang in mijn bed blijven liggen, en uiteindelijk met een broodje in m’n hand op de fiets naar school gaan. Maar ik heb ook dagen waar ik ontzettend kan genieten van een mooi ontbijtje. Dan maar geen make-up op. Zelf vind ik het lekker om fruit als aardbeien en bananen bij mijn ontbijt te eten. Dat combineert lekker met griekse yoghurt of je kan er zelfs pannenkoekjes mee maken!

Dit zijn de dingen die ik vaak eet als ontbijt:

Griekse yoghurt met banaan en havermout

Griekse yoghurt met banaan en havermout

Twee plakken volkoren brood met erin gebakken omelet. Basilicum voor extra smaak.

Twee plakken volkoren brood met erin gebakken omelet. Basilicum voor extra smaak.

Banaanpannenkoekjes

Banaanpannenkoekjes

Griekse yoghurt met aardbeien en havermout

Griekse yoghurt met aardbeien en havermout

Waarmee begin jij jouw dag?

With kind regards

Eline

Leave a Reply

