What’s for lunch? Bagel edition!

Lieve lezers,

helaas is de tentamenweek nog steeds niet over. Vooral nu de vakantie steeds en steeds dichterbij komt raakt mijn motivatie steeds verder en verder weg. Ik moet nog één toets maar ik kan wel eerlijk zeggen dat ik daar nog vrij weinig voor gedaan heb. Wat heb ik dan wel gedaan de afgelopen dagen? Behalve lui zijn, series kijken en voor me uit staren ben ik weer nieuwe dingen gaan uitproberen. Het was trouwens ook de bedoeling om zelf ijs te gaan maken. Daar zag ik een mooie tutorial voor. Slagroom, gecondenseerde melk, en vulling naar keuze. De koekjes die erdoor zouden heb ik inmiddels al opgegeten en de slagroom is een dag over datum. Dat was dus nog niet echt een succes. Misschien een andere keer. tja.

Uiteindelijk was dat ook niet een heel gezond plan. Wat ik wel uitgeprobeerd heb zijn de afbakbagels van de lidl! Ik vind het geweldig wanneer de lidl themaweken heeft. Laatst hadden ze de Amerikaanse weken. De meeste actieproducten zijn niet echt heel gezond om maar te zeggen, ijs en koekjes. De bagels durfde ik wel te kopen. Samen met wat tomaat, kruidenkaas, sla en ei kan je al een hele lekker “bagel&beans”-achtige lunch in elkaar flansen.

Ik moet zeggen, het was een heerlijke comfort food. En stiekem ook een hele fijne afleiding van het leren. Het is echt heel lekker en ziet er ook mooi uit. Wat wil je nog meer?

InstagramCapture_374c1a2a-b8f4-4990-a396-4d8862889e2b

InstagramCapture_fcdd590c-b797-41da-8b7c-27fb30ca13c4

Wat eet jij het liefste op je bagels?

With kind regards,

Eline

One thought on “What’s for lunch? Bagel edition!

Leave a Reply

