PICDUMP: What’s for breakfast?

Ik moet eerlijk toegeven dat ik de afgelopen maanden heel erg inactief ben geweest. Van een drukke zomer alleen maar werken ben ik gelijk weer het nieuwe schooljaar ingerold. Ik zit nu in mijn derde jaar van de opleiding Communicatie, wat betekend dat ik nu een stage doe. En een stage betekend een volledige fulltime werkweek. Goh dat is wel even wennen, moet ik toegeven. Naast ineens vijf volle werkdagen, ben ik ook nog de commitment aan gegaan om mijn vrije tijd in de avond op te offeren in de sportschool. Ondanks mijn schaarse vrije tijd moet ik wel zeggen dat dit ritme die ik nu heb aangenaam is. Nu is eindelijk mijn stage een beetje losgelopen en heb ik mijn plekje gevonden, en is alles weer wat rustiger geworden. Natuurlijk heb ik nog wel gewoon moet eten, en ben ook doorgegaan met het posten van mijn eten op Instagram. Dus ik heb nog een aantal foodpics die ik met jullie kan delen van de afgelopen tijd!

In deze post zal ik een aantal ontbijtjes met jullie delen!

With kind regards,

Eline

WmDev_635746279283919387

WmDev_635748943748877220 WmDev_635750605123852252 WmDev_635761710434459136 WmDev_635764471007716648 WmDev_635769040874130283

2 thoughts on “PICDUMP: What’s for breakfast?

  1. Ziet er goed uit allemaal, erg lekker! Ik studeer ook communicatiewetenschap aan de UvA, 2e jaar nu. Ik was voor de zomer ook echt super fanatiek met sporten en eten etc. Maar merk dat het nu nog echt moeilijk is om weer in het werken-studeren-sporten-leuke dingen doen ritme te komen. Vanaf volgende week ga ik het weer proberen. Met jouw inspiratie moet het lukken ;-).

    X – Tess | Contoury

    Liked by 1 person

Leave a Reply

