Mijn ervaring met ’24 hours Fat Burner’

12092685_10208005812852856_482481972_n

Lieve lezers

Ik ben nu sinds een week bezig met mijn nieuwe eetplan. Naast dit eetplan ben ik ook begonnen met het gebruiken van een ‘fatburner’. Ik was al een tijdje geïnteresseerd in dit product, maar durfde er niet aan te beginnen. Nu moest ik voor mijn eetplan proteïnepoeder kopen, en belande ik op de Body&Fit shop. Daar dwaalde ik een beetje rond en stuitte weer op de ’24 hours Fat Burner’. Ik las een heleboel reviews, en maakte uiteindelijk de keuze om het tóch een keer te proberen. Nu heb ik een week dit product uitgeprobeerd, en wil graag mijn ervaring met jullie delen!

Eerste dag:

Vlak voor mijn ontbijt nam ik het ochtendtablet in. Het is een redelijk groot tablet, maar je kunt hem doormidden breken en dat scheelt al een stuk. Nu ben ik geen held met pillen slikken, en kokhals al snel van een paracetamol. Dus het is voor mij nog wel even wennen om een maand lang 2 maal per dag van die dingen te moeten slikken. Ik merkte al wel na een tijdje dat ik héél erg wakker was. Zo wakker ben ik normaal gesproken in de ochtend nooit. En dat is ook niet heel gek, want de fatburner zit volgestouwd met cafeïne. Ikzelf vond dit niet vervelend, maar als je gevoelig bent voor cafeïne moet je wel oppassen voor dit product. Ik merkte dat ik de hele dag door best veel energie had, en ook de 4 uur middag dip was niet echt aanwezig. Wel merkte ik in de loop van de middag dat mijn buik wat borrelde en anders voelde. Hier was ik al wel op voorbereid, want ook in de reviews werd dit vaak aangegeven. Het schijnt de eerste paar dagen een veel voorkomend symptoom te zijn, en na een weekje te verdwijnen. In de avond nam ik vlak voor het slapen gaan het avondtablet. Ik heb na het avondtablet verder geen last gehad. In sommige reviews werd verteld dat door de cafeïne ze de hele nacht wakker lagen, maar in mijn geval viel ik redelijk snel in slaap. Al met al is mijn eerste ervaring goed!

Gedurende de week:

De tweede en derde dag was de energieboost wat minder intens als op de eerste dag. Wat ik helemaal niet erg vind, omdat ik de eerste dag echt aan het stuiteren was. Ik merkte nog wel in m’n buik dat mijn lichaam er nog wat meer aan moest wennen, maar ik heb het niet als storend of vervelend ervaren. Het kan zijn dat het komt door mijn eetplan en de grotere porties die ik nu eet, maar mijn ‘trek’ in de middag is ook een heel stuk minder geworden. Tijdens stage had ik aan het einde van de middag altijd zin in iets, en kocht vaak bueno’s. Ontzettend slecht natuurlijk. Maar die trek heb ik nu helemaal niet. Dus zeker iets positiefs! Het weekend ben ik bij mijn ouders, en dan heb ik de mogelijkheid om me weer goed te wegen. Ik ben benieuwd of er al iets te zien zal zijn.

Na een week:

Inmiddels heb ik de fatburner ongeveer een week gebruikt. Het is mij erg goed bevallen tot nu toe. In combinatie met mijn nieuwe eetplan ben ik inmiddels 2 kg afgevallen. Ik wijt dit vooral aan mijn nieuwe manier van eten, maar denk wel dat het een goede ondersteuning is. Ik heb in deze week niet gesport. Dus de combinatie met sporten heb ik nog niet kunnen ondervinden. Wat voor mij nu vooral een voordeel is, is dat het me extra energie heeft gegeven. Ik denk ook zeer zeker niet dat dit gaat helpen als je niet sport, of wanneer je niet gezonder gaat eten. Het zorgt ervoor dat je metabolisme wat sneller gaat werken, maar wanneer je ongezond blijft eten zal het niet veel verschil maken.

Ik heb nu een pakket met tabletten voor ongeveer een maand. Of ik daarna weer opnieuw een pakket ga bestellen weet ik nog niet. Ik denk dat dit sowieso niet een product is die je op lange termijn moet gebruiken. Als je inhoudelijk meer wil weten over dit product raad ik je aan om op internet ervaringen en reviews te lezen.

With kind regards,

Eline

4 thoughts on “Mijn ervaring met ’24 hours Fat Burner’

  1. Klinkt inderdaad interessant, maar ik had eigenlijk dezelfde vraag als Tess van Contoury. Zorgt dit product voor extra verbranding van calorieën of vermindert het de zin in eten bijvoorbeeld? Een extra energieboost is wel echt superfijn, dat kan ik zeker gebruiken ! Liefs

    Like

    • Zoals de naam ook zegt zorgt het product voor meer vetverbranding. Door de cafeïne die erin zit krijgt je metabolisme een flinke boost. En je metabolisme regelt je vetverbranding. Qua calorieverbranding heeft het niks mee te maken, je verbrand calorieën puur door te bewegen. Daarnaast kan het inderdaad er ook voor zorgen dat je minder snel een honger gevoel krijgt. Maar ieder lichaam reageert anders op producten als deze.

      Like

Leave a Reply

