Nieuwe ronde, nieuwe kansen: With Kind Regards, Eline

header2

Van ElineGoesHealthy naar With Kind Regards, Eline. Dat is wel even omschakelen, want de blog heeft nu een hele andere insteek. En daar heb ik heel bewust voor gekozen. Ondanks dat ik ElineGoesHealthy een hele leuke blognaam vond, had ik het gevoel dat het mij heel erg beperkte in de soort blogposts die ik kon plaatsen. Ik wil namelijk meer dan gezonde recepten, eetplannen en foto’s van eten plaatsen. Ik ben mij nu aan het voorbereiden voor mijn  grootste reis ooit, en daarnaast zijn er nog veel andere onderwerpen waarover ik wil schrijven.

De nieuwe naam verzinnen was niet makkelijk. Ik ben nog steeds bezig met een gezondere leefstijl, het creëren van een gezond en realistisch eetpatroon, een gezond gewicht krijgen. Maar daarnaast wil ik mij nog verder ontwikkelen. Ik zat eerst te denken aan Eline’s Journey. Ik wil jullie allemaal graag meenemen in mijn persoonlijke ontwikkeling, die verder gaat dan gezond worden. Maar ik voelde mij toch niet helemaal thuis bij die naam. Het was moeilijk om op een naam te komen die dichtbij mezelf lag, en ook een bepaalde sfeer kon uitstralen. Toen dacht ik plots aan With Kind Regards. Waarom ligt dit wel dichtbij mezelf? Lees mijn vorige blogposts maar eens door. Ze eindigen allemaal met: ‘With kind regards, Eline’. Dit is iets wat ik vanaf het begin heb gedaan en wat ik bij elke blogpost heb gebruikt. Het leek een hele logische keuze te zijn.

Wat kunnen jullie nu van mijn blog verwachten? Een heleboel! Ik wil naast mijn health blogjes nu ook wat meer richting mode en beauty schrijven, maatschappelijke opiniestukken (ik heb een heleboel meningen!) en mijn reis naar Zuid-Korea.  Ik hoop dat jullie hier net zo enthousiast over zijn als ik!

With kind regards,

Eline

2 thoughts on “Nieuwe ronde, nieuwe kansen: With Kind Regards, Eline

Leave a Reply

