Inspiratie: Fitness outfits

Nu ik regelmatig in de sportschool sta, valt het mij op dat zelfs in de sportschool meiden er nog steeds heel modieus uitzien. Sportleggings met kleurige motieven en bijpassende tops. Terwijl ik eerst de instelling had van ‘ ik ga sporten, niet naar een modeshow’, kan ik nu die meisjes best wel goed begrijpen. Een mooie sportoutfit, waar je je zelfverzekerd in voelt, kan een ontzettende goede motivatie zijn tijdens het sporten. Alleen al een motivatie om naar de sportschool te gaan! Daarom ben ik heel snel teruggekrabbeld op mijn mening. Ja ik ga sporten, maar ik mag mij goed en mooi voelen in sportkleding. Om wat inspiratie de wereld in te sturen zal ik jullie een aantal mooie sportoutfits showen, die bij mij zéker ook nog op de wishlist staan!

De volgende items komen onder andere van de H&M, PerrySport en Nike.

fo1 fo2 fo3 fo4 fo5 fo6 fo7 fo8 fo9 fo10 Naamloos

With kind regards,

Eline

Leave a Reply

