Interieur wishlist

Ik ben een nogal tegenstrijdig en gecompliceerd persoon. Zo ga ik eind december/ begin januari definitief verhuizen uit mijn kamer in Leeuwarden. Terug naar het ouderlijke huis voordat de grote reis begint. En juist nu begin ik weer meer te kijken naar leuke hebbedingen voor in mijn kamer. De kriebels om alles te veranderen zijn er weer. Niet bepaald logisch wanneer je met een maand eruit gaat verhuizen. Maar goed, aangezien ik een gecompliceerd persoon ben heb ik maar een lijst gedaan met alles wat ik nu het liefst m’n kamer in zou gooien.

interieur 1.png

loungebank €149,-, Xenos

 

interieur 2.png

bijzettafel €24,99, Xenos

 

interieur 3.png

kast €599,-, VT Wonen  (zo mooi, maar die prijs… sjongejonge)

 

interieur 4

bijzettafel €435,-, VT Wonen

 

interieur 5

lamp €59,95, VT Wonen

 

interieur 6.png

bijzettafel €99,-, VT Wonen

 

interieur 7

salontafel €199,-, Ikea

 

Plantenstandaard €39,95,  Ikea.   Plant €3,99, Ikea.   plant €69,95, Ikea.

Ik denk dat ik het meest verkikkerd ben op de allereerste bijzettafel en de industrial kast van VT Wonen. Maar het meest realistische voor mijn budget is misschien wel gewoon de plantenstandaard met wat mooie nep plantjes.

Wat zijn jullie favoriete artikelen?

With kind regards,

Eline

 

 

One thought on “Interieur wishlist

Leave a Reply

