Nieuwe liefde: Mr. GUGU

Met trots presenteer ik jullie deze mega geweldige site die ik net ontdekt heb. Ik kon het gewoon niet maken om deze site niet met jullie te delen. Wat ik hier heb gevonden is gewoon te geweldig voor woorden. Ik ben in één oogopslag verliefd geworden. Ik hoop jullie ook.

De website is https://mrgugu.com . Zij verkopen de meest geweldige truien die ik ooit in mijn leven heb gezien. Ze zijn vreemd, gestoord en een beetje manisch. Als je daarvan houdt gaat dit je nieuwe favoriete website worden.

Ik zal jullie een paar voorbeelden geven waarom deze site perfect is.

 

trui 1

  1. €54,95

Kijk dit is mijn toekomstige kat. En hij gaat Gijs heten. Hoe vet is het dat Gijs gewoon al op mijn trui stond nog voordat hij op mijn bank ligt. Als je hiermee over straat loopt dan ben je officieel de coolste persoon. No doubt. Ik ben echt verliefd, deze trui moet ik gewoon hebben.

trui 2

2. €54,95

katten, galaxy en UFO’s. Genoeg reden om deze trui elke dag aan te doen. Case closed.

 

trui 3

3. €54,55

Geweldig dit. Dit komt volgens mij van een viral filmpje die ik wel eens gezien heb, maar met het vuur op de achtergrond is hij nog meer episch.

 

trui 4

4. €54,55

Als je iemand hierin ziet rondlopen kun je toch niet anders dan lachen? Dit is zo bizar en vreemd dat het gewoon mooi is. De trui heet ook niet voor niets ‘Ugly sweater’.

trui 9

5. €54,55

Ik hou van adventure times. De trui is lekker kleurig en vrolijk. En ja, hij is gewoon mooi. Kopen.

 

trui 5

6. €54,55

Een spacende pikachu. Gewoon ja.

 

trui 6

7. €54,55

Dit is gewoon geweldig oke. Ja alle truien zijn geweldig. Maar hier word ik ook gewoon gelukkig van en krijg kriebels in mijn buik.

 

trui 7

8. €54,55

Deze is niet gek en absurd. Maar als Azië liefhebber vind ik hem wel heel erg mooi! Misschien ook wel een goed voorbeeld om bij te zeggen dat ze een heleboel sweaters hebben met bekende kunststukken erop.

 

9. €29,95

Een mooie rok met de kop van Gijs. M’n toekomstige kat, weet je nog? Met een zwart shirtje erop en dan is het perfect.

 

10. €34,95

Als je doge niet kent, dan begrijp je niet veel van het internet. Zou ik dit echt in de sportschool dragen? Geen idee of ik dat durf. Maar voor iedereen die het wel aandurft: Je bent een winnaar.

 

legging 2

11. €34,95

Ik weet niet hoe vaak ik nog in herhaling ga vallen: Hij is geweldig. Ze zijn allemaal geweldig. Wanneer houd het op?

 

trui 8

12. €54,55

Cat + unicorn + galaxy = kopen

 

badpak 1

13. €39,95

Gijs op je badpak.

kussen 1

14. €19,95

Ze hebben ook aardig wat vette kussens op hun site staan. De unicorn vond ik wel de mooiste van allemaal.

 

muts 1

15. €24,95

Hij is zo schattig. Wat kun je er nog meer over zeggen. Mien godde.

 

sokken 1

16. €7,95

Om af te sluiten wilde ik jullie deze geweldige lama sokken laten zien. Als je dan toch bijzondere sokken wil, dan is dit gewoon perfect.

Het is misschien een beetje te obvious dat ik van katten hou. Dus de selectie die je hier ziet is ook wat biased naar de kattentruien. Maar naast de katten hebben ze nog een heleboel geniale truien/shirts/leggings/sokken/alleswatjemaarkanbedenken.  Ik ga zeker een keertje een trui (of 3)  van deze site bestellen. Ik móét wel. Potverdorie. Ik ga geld sparen.

Wat is jullie favoriete trui?

With kind regards,

Eline

 

 

2 thoughts on “Nieuwe liefde: Mr. GUGU

Leave a Reply

